Vjeronauk i informatika
by Zombix on sij.04, 2012 - 13:11, under Demokapitamunizam

Sva sreća pa nova vladajuća garnitura niti ne pomišlja na micanje vjeronauka iz škola pa će klinci jako dobro naučiti što je to i kako to funkcionira… što god to bilo. :)




(9 votes, average: 4.56 out of 5)-
Ola
Prije čitanja ovog bloga potrebno je uključiti mozak kako bi se izbjegla trajna oštećenja živaca. I treba zapamtiti da je sve oko nas iluzija... čista laž.
Ukolko elite primati obavijesti o novim postovima na mail, upišite mail u polje ispod teksta i kliknite:
Mailto:Just quotes
Komentari
- XL, LX, L i X i… T-Mobile (9)
- boki: Čudi me da nema ili se ne provodi zakon koji bi regulirao lažno ili obmanjujuće oglašavanje. Telekom operateri tu...
1
0 - Zombix: A gle, ja ne znam tko je tu tupav ali sat vremena u jednom mjesecu baš i nije KONSTANTNO korištenje maksimuma....
2
0 - isus: zombix, ja ne znam jesi ti malo tupav ili šta ali tvoje opaske stoje jedino ako provedeš to vrijeme konstantno...
0
1
- boki: Čudi me da nema ili se ne provodi zakon koji bi regulirao lažno ili obmanjujuće oglašavanje. Telekom operateri tu...
- Zo-Kim Jong-ilanović (1)
- xyz: ovaj nam je premijer najbolji. nit ga vidiš nit ga čuješ.
0
0
- xyz: ovaj nam je premijer najbolji. nit ga vidiš nit ga čuješ.
- Vjeronauk – “Potop” biblijskih razmjera (4)
- Adolf o Čačiću :) (1)
- boki: “šta je slijedeće,da jedemo manje parizer,pa će biti i za slanac” Hahahahaaaaaaaa
0
0
- boki: “šta je slijedeće,da jedemo manje parizer,pa će biti i za slanac” Hahahahaaaaaaaa
- Zašto plavuša sjedi na šparetu (3)
- XL, LX, L i X i… T-Mobile (9)
U zadnja 3 tjedna…
- Zašto plavuša sjedi na šparetu




(5.00 out of 5) - Adolf o Čačiću :)




(5.00 out of 5) - Holy Jakuševec Bandić Sprdačina




(5.00 out of 5) - Aer-konjak




(5.00 out of 5) - Kuda vode ACTA SOPA PIPA i digitalizacija




(5.00 out of 5) - Nakon privatizacijske pljačke… mirovinski fondovi




(5.00 out of 5) - WiFi koji radi na pseću kakicu




(5.00 out of 5) - Kako dobiti lužinu iz pepela




(5.00 out of 5) - SMS Micropayment za svakoga i besplatno




(5.00 out of 5) - Vjeronauk – “Potop” biblijskih razmjera




(4.88 out of 5) - Zo-Kim Jong-ilanović




(3.57 out of 5) - Što sa starim uljem iz friteze




(3.00 out of 5)
- Zašto plavuša sjedi na šparetu
Tagovi
4G Apple aztn banke coca-cola depresija deutsche telekom FTTH google HDZ hrana HT iPhone ivica mudrinić Ivo Josipović Izbori 2011 Jadranka Kosor konzum kukuriku koalicija Linkovi LTE lužina Mamić mediji Milan Bandić mobilni broadband muljaže O Blogu pekač kruha politika - najstariji zanat poskupljenje recesija sapun sindikati skype Stop HT T-Com t-mobile T-Mobile Croatia tele2 ThePirateBay VIP VIPnet Windows 7 ZAMP
Random Links
Pretraži blog

siječanj 4th, 2012 on 21:31
Što je ovaj lijevo stvarno pop? :-))
Like or Dislike:
0
0
siječanj 5th, 2012 on 20:57
Il’ se samo tako češlja. :)
Like or Dislike:
0
0
siječanj 6th, 2012 on 01:34
g.sad
Nevezano za kleromafiju i razracunavanja unutar kat.crkve!
Bilo bi dobro da si ljudi opet nest procitaju o EU i di je to u iako propaloj kampanji al ipak fino eduikativno objasnio onaj nepopularni mladic! :)
Dobro za podsjetit referednumu ususret:
http://politika.hr/kolumne/iva.....i-scenarij
P.S.
iako dost dugi preporucam pogledat oba yu tube videa:
i onda glasajte za koji tjedan1
ispalo je da nas je SDP fino nasanjkao a eto poceo s najgnjusnijim rjesenjima u rukavicama stedit na gradjanima sebi 5 milijardi porastom pdv-a za 2%!
A HNB-u treba jos 4 da bi daslje mogo radit za strance ko mjenjacnica!
A nema racionalizacije nema poreza na dobit onima koji tu dobit stvarno dobivaju na racun svih a to su strani monetarni investitori!
u EU duznicko robstvo cejos teze pasti na ledja gradjana RH jer tek cemo onda biti usisani u nepovratni sistem IZRABLJIVANJA!
Serbus!
p.p.s
Tolko o vjeri u razne statistike vidi se jasni strah od neuspjeha referenduima od politickih elita tak da su spremni i za drugi krug mrcvarenja naroda lazima i podmetanjuima s EU!
http://politika.hr/za-ulazak-h.....st-mjeseci
Like or Dislike:
0
0
siječanj 6th, 2012 on 02:41
g.sad
Nevezano za kleromafiju i razracunavanja unutar kat.crkve!
Bilo bi dobro da si ljudi opet nesto procitaju o EU i di je to u iako propaloj kampanji ali ipak fino edukativno objasnio onaj nepopularni mladic! :)
Dobro za podsjetit referendumu ususret:
g.sad
Nevezano za kleromafiju i razracunavanja unutar kat.crkve!
Bilo bi dobro da si ljudi opet nest procitaju o EU i di je to u iako propaloj kampanji al ipak fino eduikativno objasnio onaj nepopularni mladic! :)
Dobro za podsjetit referednumu ususret:
http://politika.hr/kolumne/iva.....i-scenarij
P.S.
iako dosta dugi preporucam pogledat oba yu tube videa:
i onda glasajte za koji tjedan!
ispalo je da nas je SDP fino nasanjkao a eto poceo s najgnjusnijim rjesenjima u rukavicama stedit na gradjanima sebi 5 milijardi porastom pdv-a za 2%!
Ali ni to nije sve nego ce nas fino po djepu i s energentima !
Ali ni to nije sve jer… gledajte vide-e !
A HNB-u treba jos 4 da bi dalje mogo radit za strance kao mjenjacnica!
A nema racionalizacije nema poreza na dobit onima koji tu dobit stvarno dobivaju na racun svih a to su strani monetarni investitori!
I dakako nema promjena sustava!
Dapace,
u EU duznicko robstvo ce jos teze pasti na ledja gradjana RH jer tek cemo onda biti usisani u nepovratni sistem IZRABLJIVANJA!
Serbus!
p.p.s
Toliko o vjeri u razne statistike vidi se jasni strah od neuspjeha referenduima od politickih elita tako da su spremni i za drugi krug mrcvarenja naroda lazima i podmetanjuima s EU!
http://politika.hr/za-ulazak-h.....st-mjeseci
Like or Dislike:
0
0
siječanj 6th, 2012 on 06:56
gsad niko te nije nasanjkao, pa još je adeze planirao početkom prošle godine dić pdv na 25% i to je najnormalnija posljedica ovolikog zaduženja.
Znači pdv je mogao ostat isti ili se smanjit jedino ukoliko se poveća zaduživanje.
Što se tiče racionalizacije, nema se ni tu što previše raionalizirati jer miljun i po penzionera mora dobit svoje penzije, 402 000 nezaposlenih mora dobit socijalu itd.
Jebi ga, hrvatska politika u zadnjih 20 godina je dovela do problema da je više proračunskih korisnika nego onih koji taj proračun pune i to je krug iz kojeg se bez vanjske financijske pomoći nemože izać.
Znači, propast izbora 22.01., bez obzira što će ponavljat izbore svakih par mjeseci dok ne prođu, vrlo vjerojatno znači opći bankrot do kraja 2012. godine jer zaboravi da će amerikanci financirat nekakvu balkansku Kubu nego će već na ljeto reć “para više nedamo, od sad samo vraćate posuđeno” <—a u kasi paučina.
Prema tome politička elita i tajkuni se ne moraju bojat propasti referenduma, njegovog ponavljanja i mogućeg ulaska u Uniju skupa sa Srbijom i BiH jer oni su se nakrali za pet pokoljenja unapred…
…bojat se moramo upravo mi stoka sitnog zuba koja je bila prezatucana pa nije krala kad je krast trebalo.
…a ovo što ovaj šupak pernar piše ne treba ni komentirat jer to je egzibicionist, pozer i idijot a izbori su najbolje pokazali koliko narod cijeni ono što on lupa s brojem glasova u promilima koje je dobio.
Like or Dislike:
0
0
siječanj 7th, 2012 on 16:37
Hidden due to low comment rating. Click here to see.
Poorly-rated. Like or Dislike:
1
9
siječanj 7th, 2012 on 16:39
Hidden due to low comment rating. Click here to see.
Poorly-rated. Like or Dislike:
0
8
siječanj 6th, 2012 on 11:18
G.sad
Slazem se ALG, Pernar je “idiot” ” egzibicionista” “zanesenjak” bla bla, ali eto po njegovom scenariju se i dalje odvija upravo to sto se odvija!
I ne nije to njegov scenarijo!Deckoje tosam fino rezimirao analizom stanja u ekonomiji i monetarnoj politici !
o je ono kaj sam i ja trubio na ljeta o Rohi kao andjelu cuvaru RH monete (istina nije on izravno kriv za to no da nije ni nista dobro jer on je cuvar drzave a ne narodu na korist )kakav je to “andjel” , kao i masa privrednika koje je ovakva politika gotovo unistila!
A nekima i je prosudila for good!
I ne nemojte mislit da nece biti jos otkaza i da ce nezaposlenost pasti bit ce i preko 500 000 ak se ovako nastavi!
I ne nece iz drzavnog aparata nijedna glava pasti na burzu!Upravo suprotno!
No i ovo je neodrziv sistem i kolaps je na vidiku sam za to necemo moci krivit politicke elite poslije ulaska u EU!
Do onda ce nas EU slepat a tek u EU nas ceka krah i bankrot gradjana!
Slaba utjeha istina!
Bankrot nas svakako ceka, samo tehnicki s EU ce to biti
razvlascivanje imovine gradjana bez EU mozda nesto drugo a to je kolaps drzave aka Irska, a
Argentina,Grcka!
No u konacnici RH narod unutar ovakvog sustava gubi SVE a politicari ce se lakse izvlacit za posljedice i krizu prebacit na neko globalno mjesto kao izvor!
Dakako nece spominjat uzroke unutarnje propasti niti pocetkom 2000-dite kad je Racan zacrtal taj smjer, HDZ sam produbio i medjuunutarnjom i vanjskom korupcijom rasprodao RH interese! Trag Milanovica je isti, razvlastiti narod imovine, dati sve strancima na upravljanje a on i njegovi aparatchiki ce zivjet ko u Kini partija! Bez obaveza i odgovornosti!
Ak nist drugo licemjerje koje ne zasluzuje niciju podrsku!Naravno nemoze se izravno krivit SDP zbog nastale situacije danas, no ova politika je na tragu istog nereformama i zaostalim sustavom bez rizika i kuraze starom tromoscu i metodama 19 st oni nas uvode u EU i 21 st!
Nema tu nikave sanse za poboljsanje ovim modelom!
I to nek ovaj narod bude bar svjestan!
Nismo trazili ovakvu poltronsku vlast koja se nece borit ili nece davat otpor stranom interesu!
Nego da se bori za svaku poru i poboljsanje zivota ovog naroda i tu zivucih gradjana!
Ili nek odstupe i idu znali su kakav je izazov!
Velik! A narod je trom u razmisljanjima!
Izbori nisu najbolje mjerilo stanja u drzavi jer promjenom vlasti (koja je bila jedina moguca reakcija) nije se promijenila nijedna pora sustava koji nas je i doveo u ovu nezavidnu situaciju!
Ako narod zeli tim smjerom ili ce se nasanjkat na tanki led s EU, neka no vrijeme ce pokazati da narod nezna kao korpulento tijelo odlucivat!
Jer mu sustav ne dozvoljava , nego je navodjen na krive odluke!!!
Cinom PROTIV EU , ako nista drugo narod konacno moze pokazat VOLJU i simbolicno ako nista drugo da nisu OVCE i da mogu mislit svojom glavom !
Kolkiko ce to bennifita donijet neznam no sigurno hoce GLAVOBOLJE politickim elitama!!
No samo NE na referendumu slazem se nece rijesti RH krizu, al bar ce rijesit dijelomicnu hipokriziju drustva! A to je pokazimo zube politicarima i ak ne valjaju smjenimo ih zajedno s losim sustavom kojeg vode i zastupaju!
Pobunama strajkovima i prosvjedima i svejacom gradjanskom inicijativom! naravno bez reakcije naroda nemozer se desit nista!
Ako reakcija i opet zaostane ili stigne prekasno
djaba sve! Opet smo DOOM-ed ali sad ponovo kao EUROSLEJVIJA! Zamijena jedne za drugu macehu!
Jel to u konacnici 20 godina borbe za drzavu i stoljetne teznje za RH nezavisnost , eto sad parafraziram Tudjmana ! :) Ko bi reko da i njebgove rijeci nekad i ne zvuce tak “shalov” suplje ali u ovakvom kontextu!
Da za radikalne promjene trebaju HRABRI i radikalni ljudi ali i potezi,
koji ce donijet turbulentne (ne)prilike do stabilizacije, no s ovakvim modelom nema sanse da se ista stabilizira do li sve veca dubioza bogatih od siromasnih! Duznih i onih koji kamatare !
Elite i sirotinje!
Name it idemo dalje!
Ako se hoce uviojek se moze i DRUGACIJE ali za to treba i volje i muda suocit se!
Teza da EU nema alternative je najgnjusnija podvala PR propagande!
Valja znati da RH put ima cak nekoliko a ne jednu protualternativu EU!
I sve u konacnici imaju bolji scenarij!
No o tom potom!
Ovi komformisti iz SDP-a i aparatchiki kolacije samo dokazuju da nisu spremni niti su voljni ista promijeniti!
A to cemo sa svakim danom placati SVI jako skupom cijenom!
Nemojte se cudit ako u EU za koje vrijeme svi skupa zavrsimo ko smece zadnje na ulici razvlasteni od svega, unisteni do kraja i bez imalo sanse za otpor!
Sad je zadnji cas da se mase pokrenu i VELE DOSTA ovakvog smjera!
Ako se to i opet ne dogodi mislim da i ne treba cekat 2013 doistta 2012 ce biti SMAK SVIJETA za HRVATSKU!
Mislim da nam vise od toga i ne treba jer gore od toga nam i nemoze biti!!
Serbus!
Like or Dislike:
2
0
siječanj 6th, 2012 on 14:20
gsad lupaš bzvz i sreća da si u manjini jer bi nam svima skupa stavio na noge okove hrvatskih izrabljivača i korumpiranih političara.
Isto tako niko ti neće ništa rasprodat jer je to fizički nemoguće budući da je ukupan dug nekih 57 miljardi eura a Hrvatska ga nemože otplaćivati bez novog zaduživanja.
Prema tome u takvoj situaciji ti više ne posjeduješ NIŠTA jer prvi put kad ti odbiju dat novi kredit da bi zatvorio stari ti moraš prodat SVE.
…a i ovo mi je urnebesno smiješno što za visinu hrvatskog duga ko pokojni Slobo Milošević svojevremeno pokušavaš progurat nekakvu belosvetsku zaveru, tj. pokušavaš progurat sulčudu tezu da su zapadnjaci nama na silu dolazili ovamo nuditi novac, a ustvari PRAVA ISTINA JE da naš ministar svakih par mjeseci ide koi prosjak žicat lovu u ameriku, a ne njihov nudit lovu ovamo.
Stoga, da se poslužim tvojim izrazoma, nadam se da će taj smak svijeta bit objavljen već rano ujutro 23.01.2012.
Ono gsad, nemože me niko uvjerit da od 402 000 nezaposlenih na burzi, od 61% po DZS-u koji žive na granici ili ispod granice egzistencijonalnog minimuma, da neće velika većina glasat ZA EU jer oni od Hrvatske više nemaju što očekivat A ako samo oni glasaju za to je skroz dovoljno.
Like or Dislike:
1
0
siječanj 7th, 2012 on 15:16
gsad evo ti ove srbove spotove protiv eu i odličnih komentara kojima su popraćeni :-))
http://www.index.hr/vijesti/cl.....92415.aspx
Like or Dislike:
0
0
siječanj 7th, 2012 on 17:02
G.Sad
Nis ja ne lupam bezveze. Reko sam da za stanje u RH nije kriv bar izravno vanjski utjecaj (mada i o tom se moze diskutirati dal su pojedini koruptivni utjecaji prouzrokovani izravno EU uplitanjima).Ali da stvar moze bit i gora,moze.Ako te bas zanimaju izravni negativni utjecaji clanstva RH u EU citaj si kaj smo potpisali i koliko je pravnih normi izravno na stetu RH gospodarstva, u tim istim aktima. Ako mislis ili vjerujes da ce te stranac bolje placat kad ovdje sve preuzme, u velikoj si zabludi imho.
Sto se tice radikala u principu imaju pravo kad govore neke stvari.Ja sam samo i ponovo naglasavam osvrnuo se na gospodarski model ove zemlje. Koji je takav kakav jest i godinama unistava tj.Vec je unistio nase gospodarstvo suludim(ili bolje rec planski pripremljenim od stranog utjecaja kako korupcijom te reketarenjima u nas nacionalni resurs dobara ) politikama svih vlada do sad. A to je kratko i Pernarova teza,”duznicko robstvo” eto koje je cak i u USA exkaliralo kao “global problem”,svih zapadnih ekonomija.Ako se i RH prikljuci ali sad sluzbeno i institucionalno k tom “propalom” modelu, ceka nas samo neuspjeh da se ista promijeni na bolje. A teze kojima odgovaraju tipa :”Kud svi Turci tud i celavi Mujo” pa makar to i propast,gle ALG i ostali,ja ne razmisljam tako. Mozda i zato jesam “crna ovca” i u vlastitom toru. No na vecini je da odluci, a vrijeme ce pokazati jel su world banxteri il narodi svijeta pobijedili u toj konacnoj bitci za prevlast i dominaciju.Ocemo li imat male i nacionalne nezavisne ekonomije ili jednu globalnu al zavisnu ekonomiju vodjenu od par belosvetskih oligarha i njihovih megakorporativnih izdanaka. One God, one Nation one Firm.
To ti i je ukratko cilj NWO-a.No to nije nimalo utopisticko mjesto Raja na zemlji.Niti velikih placa i izobilju EU-a.
Bok!
Like or Dislike:
0
0
siječanj 7th, 2012 on 20:25
gsad, stranac već sad poprilično bolje plaća pa da nabrojim par firmi: DM njemac preko 1000 ojra, lidl njemac oko 4500kn, istracement njemac 1000 ojra, coca cola amer preko 1000 ojra itd. samo što ih je premalo da bi svi u tim firmama radili.
Tamo di je pak vlasnik rvatina –> minimalac i dvorci nad zagrebima i po karibima.
Stranac je već odavno skužio da će mu radnik radit samo toliko koliko ga plati i da mu je puno pametnije imat zadovoljnog radnika nego ratovat s njim, jer dok ti ratuješ konkurencija te polako gazi.
Like or Dislike:
1
0
siječanj 7th, 2012 on 17:51
puno toga napisanog no svoj sud o svemu će mo znati dan poslije glasanja na referendumu…
tko je kriv za ovu situaciju sada? po meni su krivi onih 40% birača koji su 2003 umjesto na biralištu bili na pecanju, planinarenju i/ili se izležavali doma dok su savjesniji išli glasati te naravno da je na vlast došla opcija koja se uopće nije željela zamarati sa stanjem gospodarstva ili što god tome slično jer kao što možemo vidjeti epilog toga svega ide u smjeru DORH-a i Remetinca…
tehnički gledano ni sada birači nisu bili mnogo zainteresiraniji za glasanje te ih je mnogo rađe bilo ne Sljemenu ili moru nego tamo gdje je svakome kome je stalo do domovine mjesto, to je problem a ne situacija koja je produkt vladanja gomile nesposobnih i poluintiligentnih ljudi jer kad 40% ljudi ne izađe na biralište svatko normalan se zapita koji je razlog tome…
EU nam je najmanja briga sada te vjerujem da još ima mnogo ljudi koji znaju cijeniti svoju domovinu te u srcu smatraju da trenutno integracija sa EU nije najbolje riješenje te da nam opće to sada nije potrebno kad vladaju najveća moguća previranja među zemljama članicama te su sve osim Njemačke u velikoj financijskoj krizi a time se odmah vidi kome ta unija najviše pomogla…
Like or Dislike:
1
0
siječanj 8th, 2012 on 14:00
G.Sad
Da ALG dobro si primijetio ove trgovacke kompanije za sad bolje placaju jer ionako ostvaruju extraprofit na nasem monetarnom sustavu.A i to je na tragu one price s kraja 80-tih kad se uvodio kapitalizam ovdje pricama “Privatnik bolje placa”,i doista place su uistinu bile pozamasnije nego u drustvenim firmama,sve do gle cuda dolaska kapitalizma i sveopce privatizacije.A ja se pitam gdje su ti privatnici danas. I sto se to dogodilo tim velebnim privatnicima koliko je ono samo lani i predlani proglaseno stecaja velikih privatnika.Ne i tu ne mislim na budalu Peveca koji je zamislio da je RH Walmart pa se malo zaigrao niti male privatnike i postene obrtnike. Mislim sve je to jako prozirna politika placa.Trenutno se ovima isplati davat 1000.Koliko dugo e to je pitanje. Dok se god bude kupovala coca-cola,kozmetika i ostalo uvozno smece dotle ce i takve firme fino profitirat. A kaj se tice RH nesposobnih gospodarstvenika,pa krivi su i radnici. A sto uopce iko radi za manje od 1000 eura. Ajmo proglasit to kao obavezni minimalac u RH,eto ALG i ja sam prvi za ulazak u EU al pod tim uvjetom. Ak vec idem u EU,da neidem ko prosjak Luka. Nego fino pripremljen s EU placom.No idi pitaj ALG te nase “privatnike”,sto misle o toj ideji. I da ALG nemozemo svi prodavat Coca-Colu i stranu kozmetiku. Mora neko i zaradit tu Colu da je neko moze i dalje kupovat.Makar sto fali obicnoj Coli iz nasih firmi. Nije mi nikad bilo jasno sto ljudi vide u Coci.OTROV jedan OTROV drugi.
Slicno je i s kapitalistima bilo domaci bilo strani,nijedan nece BADAVA da te HRANI.
Ajd uzivajte!
Like or Dislike:
2
0
siječanj 8th, 2012 on 16:35
gsad pa mislio sam da je već svima jasno da Vlada u kapitalizmu ne određuje visinu plaća, tog smo se odrekli na izborima prije 20 godina.
Ove domaće lopine ti NIKAD neće dat plaću kako spada jer onda nebi bilo za dvorce, jahte, vile i ostalo kurčenje preko noći, i jedino riješenje je otvaranje granica da te bitange ili propadnu ili budu prisiljene prodat biznis nekom zapadnjaku.
Onaj ko propadne budu bez brige da njegovo mjesto neće ostat dugo upražnjeno, a opet imat ćeš i po cijeloj Europi tražit zaposlenje ravnopravno s ostalim ljudima.
Ono ja mislim da je veća šansa da nas onaj planet koji se navodno skriva iz Sunca, što kaže Jutarnji, udari nego da ti nekakav Todorić digne osnovicu s minimalca. :-)))
Te domaće tajkune treba sve rasturit pa nek odu izrabljivat u Afriku, a rasturit ih može jedino slobodno tržište i zapadna konkurencija, jer domaće vlasti oni drže na platnoj listi kroz financiranje kampanja i s te strane nemožeš očekivat nikakvog pomaka na bolje.
Pa i sad kod Stankovića ako si gledao, Kajin je izjavio kako mu je rečeno da se neće dirat u pretvorbu i privatizaciju – znači bez Eu prolongira se do daljnjeg ovo sadašnje izrabljivanje za minimalac i nastavlja se prodaja bubrega za upad kod stranca ili u kakvu javnu službu.
Like or Dislike:
0
0
siječanj 8th, 2012 on 16:54
G.Sad
Dragi moj ALG,jesam li ja ikad hvalio koju vladu ili nase poslodavce.;) Ali…, ajde kad bi bar bilo tako pa po tvojem neko ozivio proizvodnju recimo u Sisku,Karlovcu,Vukovaru…,i da jako me razocarao Kainov govor kod Stankovica.0pet isto ko i lani…
P.S.
Eto da ima bar tematske veze,crkvina blagajna nece se dirat. Pa dragi roditelji nemorate se bojat gdje ce Vam djeca na vjeronauk. Bolje i skola nego… ;).
P.P. S.
Da sramote i ja sam taj vjeronauk zbavil gle cuda na zupnom dvoru. Al jos ni onda se nisam dal “hebat” zabadava. Ak popa nije pripremil slatkise i lizaljke i kolace i cokoladne Nikole,ko ga hebe nisam mu stel ministrirat.No zato me hebal do 8mog razreda pa me ni pustal na firmu dok mu sve to nisam “posteno”odradil. ;)Al svejedno ni mi zal tih vremena jer pa bila su drugacija a nije ni na svakom cosku vrebal neki pervertit ko danas,osim nekih pripizdina bilo je nazalost i onda toga,samo se manje pricalo.Nazalost.
Amen.
Like or Dislike:
0
0
siječanj 8th, 2012 on 17:15
A što si očekivao da će vlast ić u rat s Crkvom dok se gotovo 90% građana izjašnjava ko katolici?
Inače ne vidim što ti smeta vjeronauk? Po meni sve OK dok je to izborni predmet pa ko hoće nek sluša, ko neće nek ide doma.
Mislim da će bit već veliki korak naprijed ako ova garnitura bude manje krala nego ona prošla, jer ono što se radilo u prošlih 8 godina bi i Atilu i Hune posramilo. :-)))
Like or Dislike:
1
1
siječanj 8th, 2012 on 20:11
Uopće mi ne smeta vjeronauk … u crkvi. U DRŽAVNOJ školi mu nije mjesto jer je to DRŽAVNA škola a mi, ipak makar deklarativno JOŠ nismo džamahirija.Ako već žele uvoditi paralelne izborne predmete onda bi trebali uvesti ateizam i agnostiku kao predmet SAMO u tom slučaju bi svi bili ravnopravni.
Like or Dislike:
2
0
siječanj 9th, 2012 on 20:02
ALG vjeronauku mjesto nije u školi nego u crkvi jer zato ona i postoji te se slažem sa Zombixom jer po tome moramo imati u školama osim toga i slijedeće:
- judaizam, hinduizam
- islam, budizam, šintoizam
- sikhizam, baha’i, džainizam
ako ne želimo da u školama bude sve onako kako se zalažemo – demokrativno a samo sa vejronaukom to nije tako jer i druge vjere zanemarujemo i/ili providimo separatizam.
Like or Dislike:
1
0
siječanj 10th, 2012 on 00:13
Sve je to uredu, ali da bi maknuo vjeronauk iz škole trebaš mjenjat međudržavni ugovor s Vatikanom i to se nemože mjenjat jednostrano kako se kome sprdne.
E sad budući da Vatikanu ovakav ugovor odgovara ne vidim razlog zašto bi pristali išta mjenjat, a da pristanu pitanje je što bi tražili za uzvrat takvom ustupku.
O takvim stvarima je trebalo razmišljat PRIJE potpisivanja ugovora, a svo ovo kukanje oko vjeronauka sad me podsjeća na ekipu koja je usput dok je obavljala šoping u trgovačkim centrima potpisivala dvogodišnje ugovore za mobitel a onda nakon mjesec dana kukulele kad je ispalo da računi i nisu baš tako lijepi ko što su zgodne ženskice na šanku rekle a preostalo još 23 rate do prava na raskid ugovora.
Što se pak tiče ovog drugog što si nabrojio, koliko ja znam RH ima ovakav ugovor samo s Vatikanom, tako da drugima nije dužna omogućit ništa od toga što ima rimokatolička crkva, već je sve na bazi dobre volje trenutačne vlasti.
Uostalom 90 i nešto sitno posto ljudi u RH su se na zadnjem popisu izjasnili kao rimokatolici pa prema tome nije realno očekivat nikakve promjene jer su tolikim postotkom moć katoličke crkve je ogromna.
Like or Dislike:
0
0
siječanj 10th, 2012 on 00:53
Nema veze, samo nek ostane, bit će interesantno kad me se stvarno počne ticati i kad ću imati argument više od načelnog daq nešto i napravim po tom pitanju. Do tada ću i dalje tvrditi da za ateiste treba uvesti ateizam čisto zbog ravnopravnosti i kako bi se i “nevjernike” naučilo kako ne-vjerovati.
Like or Dislike:
0
0
siječanj 10th, 2012 on 08:27
ALG vjeruj mi da tih 90% deklariranih katolika nikada ali baš nikada nije ušlo u crkvu bilo koji drugi dan osim Božića i Uskrsa a više je njih opsovalo Boga nego što je izreklo Očenaša…
kad je ’90-tih došlo do previranja a time i do domovinskog rata ljudi koji su do tada vjerovali ‘Titu i partiji’ su odjednom postali najveći vjernici a time i još veći domoljubi po lokalnim ‘kafanama’ jer dobar dio ljudi su ovce koje kad kažeš da skoče sa mosta u rijeku jer su to neki prije njih napravili isto će napraviti bez mnogo razmišljanja o posljedicama…
isto je bilo i sa državnim vrhom kad je bilo u pitanju priznavanje tada okupirane nam RH gdje je Vatikan ‘velikodušno’ nas priznao prvi a time su nas priznale i ostale države, ne čini li ti se sad da sam to maloprije spomenuo u dijelu komentara prije :))
Like or Dislike:
1
0
siječanj 10th, 2012 on 08:29
btw,
to je bila cijena priznavanja RH…
Like or Dislike:
0
0
siječanj 10th, 2012 on 12:53
Ne vidim kako je bitno koliko ljudi ide u Crkvu ili se samo izjašnjava ko vjernik po tradiciji??
Jedino što je bitno je da katolička crkva za svakog ko se izjasni katolikom dobiva određenu kintu, a na 90% njih je to ogromna kinta, moć i utjecaj.
Što se pak tiče cijene priznavanja, nemoj me jebat, pa taj ugovor je potpisan 1998 kad te priznala već i Gvineja Bisau. :-)))
Like or Dislike:
0
0
siječanj 10th, 2012 on 15:50
ne mogu se izjašnjavati da sam vjernik ako sam ateista te na dogmu gledam drugačije nego netko tko je vjernik pa zato i govorim da do ’90-te je bilo mnogo njih koji su nosali crvenu knjižicu da bi preko noći postali katolici i vjernici?!?!?
znaš ’70-tih sam išao kao dijete na vjeronak jer mi je bilo lijepo kako svećenik priča iz Biblije kroz što je prolazio Isus i njegovi učenici no nisam se zbog toga krstio i daleko od toga da ću ikada reći da ne postoji nešto što može objasniti Uskrsnuće njegovo no i dalje sam u tom pogledu ateista ili laik te ne uzimam vjeru zdravo za gotovo, znam jako dobro izmoliti Očenaša i/ili Zdravo Marijo no to me ne čini vjernikom u stvarnosti jer vjeru moraš i djelom živjeti…
ako crkva zbog toga i tako nečega uzima kintu a nije joj važno da li ljudi koji mole Bogu drže se tog načela ili ne onda je ona vrlo hipokritična a pošto smatram da ljudi koji vrše službu u ime Božje bi trebali biti časni onda dolazim do konstatacije da crkvi nisu važni vjernici i vjera osim kao sredstvo da dođe do materijalnog cilja što nije u skladu sa naukom Isusa i njegovih apostola…
Like or Dislike:
0
0
siječanj 10th, 2012 on 19:49
Eh da, pa dobro sad već malo otkrivaš toplu vodu…
Što šta nije u skladu s naukom Isusa, Muhameda, Alaha, Jahve pa se opet radi po svim religijama.
Inače mislim da imaš skroz krivi pogled na crkve i popove, tj. da to malo previše idealiziraš.
Nije pop ništa svetiji od tebe, niti je neka crkva božja organizacija; dabome crkve su organizacije ljudi sa svim svojim vrlinama i manama, od kojih možeš očekivat sve što možeš i od bilo kojeg drugog segmenta društva.
Like or Dislike:
0
0